Jedno z kasyn w Second Life

FBI wkroczyło do kasyna w Second Life

4 kwietnia 2007, 14:48

Agenci FBI na zaproszenie firmy Linden Lab odwiedzili wirtualne kasyno w grze Second Life. Rząd USA na razie nie zdecydował, jak traktować wirtualny hazard.


Księgarnia PWN - Gwiazdka 2024

© Microsoft

Kolejny wymiar Surface'a

30 października 2008, 12:41

Badacze z brytyjskiego oddziału Microsoft Research pokazali bardzo interesujące rozszerzenie dla urządzenia Surface. Dodaje ono niejako drugi ekran do płaskiego wyświetlacza.


Agencja Reutera w wirtualnym świecie

18 października 2006, 12:27

Agencja Reutera otworzy swoje nowe biuro. Będzie ono o tyle niezwykłe, że znajdzie się w... wirtualnym świecie. Odwiedzać je będą mogli miłośnicy gry Second Life.


Program wirtualny równie skuteczny, co realny

6 czerwca 2011, 10:48

Regularne wizyty w klubie zdrowia gry Second Life pomagają schudnąć w rzeczywistym świecie - przekonują naukowcy z Indiana University.


AMD pobiło Intela

17 grudnia 2006, 14:22

Advanced Micro Devices opublikowało wyniki badań firmy Current Analysis, z których wynika, że platforma Live! Produkcji AMD znalazła w USA więcej klientów niż Viiv Intela. Sukces AMD jest tym większy, że Live! zadebiutowała wiele miesięcy po swoim głównym konkurencie.


Second Life© Linden Lab

Gry polem treningowym dla sztucznej inteligencji

14 września 2007, 17:26

Amerykańska firma badawcza Novamante stworzyła oprogramowanie, które uczy się poprzez kontrolowania postaci w wirtualnych światach. Wkrótce światy takie, jak chociażby gra Second Life, będą wykorzystywane jako poligony treningowe dla sztucznej inteligencji (AI).


Second Life© Linden Lab

Teleportacja awatarów

9 lipca 2008, 10:15

Twórcy Second Life, firma Linden Labs, we współpracy z IBM-em opracowali serię kompatybilnych awatarów, które mogą "żyć" w wirtualnych światach obu firm. Przedsiębiorstwa poinformowały, że udało im się dokonać "teleportacji" wirtualnych postaci z IBM-owskiego świat OpenSim na serwery Second Life Preview.


Rusza się on, ruszam się i ja

7 sierpnia 2009, 09:22

Tworząc w wirtualnym świecie Second Life awatar, który jest szczupły i aktywny fizycznie, sami stajemy się zdrowsi i sprawniejsi – twierdzą badacze z RTI International. Bazując na wynikach wstępnych badań, sądzimy, że użytkownicy wirtualnego świata dostosowują swoją tożsamość, by była spójna z awatarem – przekonuje metodolog Elizabeth Dean.


Można już zamawiać Microsoft Surface

18 listopada 2011, 11:15

Na początku bieżącego roku Steve Ballmer zaprezentował kolejne wcielenie Surface'a, urządzenie SUR40 wyprodukowane we współpracy z Samsungiem. Teraz w 23 krajach za pośrednictwem Samsunga można kupować SUR40 w przedsprzedaży


Szkodliwy program antywirusowy

10 marca 2007, 16:02

Oprogramowanie antywirusowe Live OneCare Microsoftu może wykasować e-maile z Outlooka i Outlook Expressa. Problem polega na tym, że po wykryciu szkodliwego kodu w załączniku listu Live OneCare nie poddaje kwarantannie samego załącznika.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy